Unreal Tournament 3 nabídne několik zajímavých vesměs přepracovaných módů z minulých dílů. Ve hře však bohužel nenajdeme Assault, Onslaguht, Double Domination, ani Bombing Run.
Warfare
Bude nástupcem Onslaughtu a Assaultu. Původně mělo jít o zcela odlišný typ hry, nakonec však Epic udělali Warfare velmi podobný výše zmiňovanému Onslaughtu. Čili hrají dva týmy, každý začíná s jednou hlavní základnou, kde je umístěna i hlavní báze. Hlavní úkol je zničit bázi druhého týmu. Toho lze ale dosáhnout jedině zabráním několika Nodů (uzlů) nacházejících se na mapě. Systém nodů je jakési vlákno, kterým se lze dostat až k nepřítelově bázi a následně jí zničit.
Novým prvkem bude přítomnost Orbu, který bude možné občas vyzvednout ve své bázi. S tímto orbem lze téměř okamžitě zabrat jakýkoliv uzel. Háček je v tom, že Orb lze nést pouze pěšky či na hoverboardu.
Samozřejmostí tohoto módu jsou vozidla, budete si moci nastavit, jestli chcete hrát jen s vozidly Axon, či Necris, nebo se všemi najednou.
Deathmatch (DM)
Klasická řežba všichni proti všem. Zabij nebo budeš zabit.
Team Deathmatch (TDM)
Hraje se v Deathmatchových mapách... Jde o prostý, ale taktický souboj dvou týmů bez jakýchkoliv úkolů.
Capture the Flag (CTF)
Každý z dvou týmů má za úkol ukořistit soupeřovu vlajku a donést jí do své báze. Pokud možno aniž by přišel o tu svou. Tým, který ukořistí více vlajek vyhrává.
Vehicle Capture the Flag (vCTF)
Stejné jako CTF, ale za přítomnosti vozidel. Vlajky budete moci převážet pozemními vozidly, nebo je vozit na hoverboardu. Nepůjdou ale přenášet vzdušnými stroji. To vše otvírá spousu nových možností hry.
Duel (1on1)
Není třeba mnoho dodávat. Oblíbený jeden proti jednomu mód, ve kterém se ukáže pravá zkušenost a schopnosti hráče.
Autor: merl1n